عادت شد... عشق شد... هستی شد...
 
وبلاگ شخصی مریم دارینی
دلنوشته ها
 
 
جمعه 20 دی 1392برچسب:, :: 19:46 ::  نويسنده : مریم

غریــــبه بود... آشـــــــنا شد... عـــــادت شد... عــــــــشق شد... هســـــــتی شد...
.........روزگـــــــار شد... خســـــــــته شد.... بی وفـــــــــا شد... دور شـــــــــــد.... بیـــــــــگانه شد.... حــــــــــسرت شد.... فراموش نـــــــشد......

یک آن شد این عاشق شدن

دنیا همان یک لحظه بود

آن دم که چشمانت مرا

از عمق چشمانم ربود

نه گلایه دارم از تو نه دیگه شکایتی

نه یه قصه رو لبامه نه دیگه حکایتی

شب تا صبح تو خلوتم به یادِ تو سر می کنم

دارم انگار که دیگه جای خالیتو باور می کنم

چه جوری به دل بگم از سر راه تو بره

دلی که شکسته و هنوز برات منتظر

چی میشد گر دل آشفته ی من

به شهر چشمای تو عادت نمیکرد

پرستوی نگاهت ناگهان

از دل آشفته من هجرت نمیکرد

کاش بودی تا دلم تنها نبود /تا اسیر غصه ی فردا نبود/کاش بودی تا فقط باور کنی /بی تو هرگز ز ندگی زیبا نبود .......

فقط یک بار بگو که برای منی ،تا یک عمر احساس خوشبختی کنم

فقط یک لحظه برای من باش ، تا یک عمر امیدوارانه و عاشقانه به عشق تو زندگی کنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ شخصی مریم درینی و آدرس maryam59.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 103
بازدید کل : 32074
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


کد تغییر شکل موس

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس